pátek 8. června 2012

Čas letí.......

Jak začít? Jak zmapovat jednu z životních etap člověka? 
Jak jde rozdělit život člověka na životní etapy?  Na mládí, střední věk a stáří? 
Či dětství, dospívání, rodinu, a pak to "ostatní". Které bývá radostné tak, jak si vytvoříme?  Či jak nám to "ostatní" ovlivní ostatní…….??
Nicméně, jednou z mých životních etap, bylo podnikání. A ještě trošku je.
Příští únor už mu bude dvacet let.
V čase této etapy mi bylo osudem dovoleno se potkat s nemálo lidmi. Přišli, prošli, i někteří zůstali a stali se kamarády a pak i přáteli, se kterými si mám stále co říct.
V čase této etapy mi bylo osudem dovoleno poznat vývoj počítačů, jejich programů, internetu, sice jako pomůcky k práci, ale i tak.
Začátky na počítači „ třiosmšestce“, jako poslední novinky tehdejších let, bylo něco! Když mi stál na stole, připadala jsem si jako vševěd, jež vlastní krabici zázraků.
A dnes? Kde je technika? Jenom za těchto necelých dvacet let proběhla kolem nás a s námi mílovými kroky do budoucnosti. 
A občas lehce zavadila i o mě v podobě nové krabice zázraků……
A mé podnikání?
Potůček, ze kterého se časem stala velká široká řeka, a právě díky těm krabicím zázraků, se z řeky stal opět potůček. Ale pozor!
Nevyschl.
Stále se ozývá svým bubláním, i když s jinou krabicí zázraků…….
A s kým?  Se starším synem. 
A s jakou?
A jak?? 
To už je vidět na koláži s fotografiemi.......



Letí to, letí.......

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře........