neděle 17. června 2012

Předčasňátka......

Někdy v lednu letošního roku jsem znovu objevila stránky pro předčasňátka - Zlatý kulíšek.
Už jsem o pletení či háčkování pro tyto miniděti uvažovala moc dlouho, ale až právě v lednu padlo rozhodnutí, skutečně pro ně něco uháčkovat a naplést. Dříve tak nějak byly jiné starosti a radosti.......
A protože jsem neháčkovala a nepletla pro děti už spousty let, tak jsem si na pomoc zavolala techniku - internet - "prolustrovala" web stránky, vyrazila nakoupit několik klubíček vlny pro miminka a pustila se do uskutečnění lednového rozhodnutí.
Všechny bačkůrky jsou pletené na dvou jehlicích a sešívané. A taktéž i čapulky.
Nedávno jsem se emailovou poštou spojila s pani Romanou, koondinátorkou pro Zlatého kulíška - moc milá pani, se kterou se mi moc hezky psalo a nejen o pletení - a domluvila vše ohledně poslání zatím první části hotových věcí pro minimiminka.
Snad se mi všechny velikosti bačkůrek a čapulek povedly a přispěji malinkatou "troškou do mlýna".
A letos určitě ne poslední .......



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře........