pátek 27. července 2012

Patchwork polštáře.......

Kdysi jsem viděla na internetu tuto inspiraci - polštáře s písmenovou aplikací podle kláves z počítačové klávesnice.
Už nevím, koho tato inspirace napadla a kdo polštářky šil, ale přesto děkuji za zapůjčení fotografie.

Musím říci, že se mi tato inspirace líbila a tak jsem si řekla, že udělám něco podobného, ale v jiné barvě a s knoflíky. Těch mám opravdu velkou a těžkou krabici.
A tak vzniklo 6 povlaků na polštáře s ručně přišitými knoflíky - dva hnědé a 4 zelené.
Z fotografií jsem udělala koláž.
Proč? Protože se nikomu z mého okolí se nelíbily a polštáře zůstaly nakonec bez zapínání a nedošité.
Občas se prostě něco nepovede.......
A když už jsem byla v šicí činnosti, tak jsem ušila další polštáře.
Ano, čtete dobře. Ještě jsem s polštáři neměla dost.......
Vznikly tyto:


A ušila jsem i tyto v zeleném provedení :






Toto patchworkové skládání mě moc baví, jenom kdyby toho času nebylo málo. 
Ale co vím určitě - čas nečas - stejně patchwork bude.......

Děkuji za návštěvu a milé komentáře. Mějte se pohodově a letně.......

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře........