středa 12. prosince 2012

Poděkování i adventní kalendáře.......

Mé milé.
Chci vám všem mooooc poděkovat za vaše návštěvy a gratulace k narozeninám v minulém příspěvku.
Všechna přání jsou nádherná a milá - slzičky byly, byly.......
Mám vás ráda a přinášíte mi do života veliké potěšení a radost. 
Děkuji.......

Dnešním dnem, kdy kalendář píše jedno magické datum - 12.12.12 nám uplynula
polovina adventního času
Děti mají část překvapeníček z adventních kalendářů odtajněných.......

Také jsem tvořila adventní kalendáře.
Letos byly z papírového materiálu a v podobě tak trochu domečku......
Adventní kalendáře jsou trochu robustnější, ale děti jsou už starší......
Avšak stejně se prvního prosince těší, jakým kalendářem je překvapím.......







Mé milé.
Mějte se pohádkově, užívejte v klidu a v radosti adventní dny, 
v teple domova se všemi u vás doma.......
Těším se na vás příště......

10 komentářů:

  1. To je zajimavy kalendar takovy jiny ale hezky ,pekne ladeny pro holky i kluky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Eliško, děkuji ti za komentík a za pochvalu adventního kalendáře. Ano, je takový trochu zvláštní.......
      Přeji hezký čas. Jarmila

      Vymazat
  2. Takový jsem ještě neviděla, je zajímavý:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko, děkuji ti za návštěvu. Jsem ráda, že se dětem líbil a mají z něho radost.
      Pohodu u vás doma Alenko. Jarmila

      Vymazat
  3. Originální kalendář, muselo to dát spoustu práce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivanko, vítám tě u mě a děkuji ti za návštěvu. No, nebylo to tak strašný a dětem se líbil.......
      Měj se moc hezky. Jarmila

      Vymazat
  4. Jarko dodatečně se zpožděním přeji vše nej nej nej :o) Tvé kalendáře jsou opravdu vyjímečně originální :o) Měj se krásně .Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Martinko, děkuji ti za návštěvu.
      Že je přání se zpožděním vůbec nevadí Marti a děkuji ti.
      Však na blogu máš také spoustu krásných věcí. Jsi šikovná.
      Měj se moc hezky. Jarmila

      Vymazat
  5. Moc krásný kalendář a opožděně i já přeji vše krásné, potřebné pro další čas tvého života...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Kejt, vítám tě u mě na návštěvě a děkuji ti za přání a pochvalu.
      Kejt k tobě na blog si "chodím" pro útěchu duše - ráda čtu tvé příspěvky a děkuji ti za tuto možnost.
      Krásný adventní víkend všem u tebe doma. Jarmila

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře........