čtvrtek 10. ledna 2013

Střípky z prvních dní roku.......

Mé milé.
Všem vám přeji co nejnádhernější dny a všechen čas radosti, pohody, úsměv v každé vaši tváři a to každičký den.......
Všem děkuji za mailíky a přání, které jste mi poslali a zanechali na mém blogu. Jste skvělí.

Začaly ubíhat dny roku 2013.
Někdo uklízel a uklízí vánoční dekorace a vše co s vánocemi souviselo a souvisí.......
Do malého bytu se mi vánočních dekorací moc nevešlo a tak byly uklizeny anebo vyhozeny za jedno odpoledne.
A když už jsem byla "v tom uklízení" neodpustila jsem si každoroční úklid v počítači - tam vám bylo zbytečností.......
Prošla jsem všechny složky a podsložky a do počítačového koše jsem poslala vše nepotřebné a zbytečné.
A hned jsem i vysypávala tento počítačový koš, abych se k nějaké poznámce či fotce
nevrátila - znáte to - je to jako s věcmi, ať už na sebe či do domácnosti.
Taky se člověk rozmýšlí, jestli recyklovat, vyhodit do tříděného odpadu to či ono anebo ještě uschovat.
A protože se znám a spoustu věcí mi je už při vzetí do ruky líto, tak to dělám tak, že se hned rozhodnu, co s danou věcí udělat.
Ale nebojte - s věcmi je to jako s poznámkami a fotografiemi v počítači.
Vše nepotřebné musí pryč.......
Ale jedna složka v počítači, kterou jsem chtěla poslat do počítačového koše, mě zaujala.
Ráda čtu historické romány podložené faktem. To znamená, že mám ráda knihy, které pojednávají o historii, kterou tvořili skutečně žijící osoby. Aspoň pár hlavních románových postav.
Většinou po přečtení takovéto knihy jsem si napsala - dříve do sešitu (počítače nebyly), tam jsem si malovala i obrázky z tématu knihy - a pak do počítače - název knihy, kdo ji napsal a o čem se v knize psalo.
Mám ráda - mezi několika jinými - i egyptskou historii.
A čtivě o ni psal a píše i francouzský spisovatel a egyptolog **** Christian Jacq **** .
Jeho romány jsem snad četla všechny.
A také mě tenkrát inspirovaly k sestavení mého jména egyptskými hieroglyfy.
Podívejte, takto vypadá jméno Jarmila :

A mé druhé jméno :
Zajímavé že.......

A také jsem nezahálela s háčkem. Vznikla černobílá šála pro švagřinku.
Háčkováno cik-cak vzorem s dlouhými sloupky. Je pěkně dlouhá.
To aby se mohla několikrát omotat a aby hezky hřála.

A také dokončuji pro Andrejku do její třídy slíbené sovičky, ale ty ukážu, až budou hotové a kompletní. Zatím je to směs několika háčkovaných věcí.......
A ještě mi zbyl jeden restík z minulého roku.
Daja **** daja-duha **** mi poslala "jedenáctku" a slíbila jsem ji, že na všechny její otázky odpovím a pak mi přišlo ještě jedno "jedenáctkové" ocenění - od Kejt **** zpožděná-11 **** .
Ale otázky a odpovědi budou v některém příštím lednovém příspěvku a na všechny ráda odpovím.......

Mé milé.
Mám s vámi velkou radost a moc si vaší náklonnosti vážím.
Vaše návštěvy u mě na blogu a vaše komentáře jsou pro mě hnací silou v mém životě. 
Je moc báječné je číst a představovat si vás a vaše rodiny anebo číst si na vašich blozích 
vaše příběhy, myšlenky, dívat se na vaše fantastická díla, plná lásky a inspirací.......

Mám radost, že jste a že mohu a jsem, tu s vámi.......

6 komentářů:

  1. Tak tomu říkám, energický vstup do roku 2013:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renatko. Děkuji za návštěvu a komentář. Ano i takovýto vstup je možný.......
      Tvoje práce pro výstavu ve Francii je skvostná.
      Měj se moc hezky a přeji úspěch ve všem... Jarmila

      Vymazat
  2. Tys ten úklid vzala pěkně od podlahy:-))))
    Psát jméno hireoglyfy mě ještě nenapadlo a ty sovičky vypadají pěkně záhadně-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ajko. Tehdy při čtení všech knih o egyptské historii jsem takovýto nápad měla a musím si přiznat, že se mi do dnešních dnů takto vyřešená moje jména líbí.......
      Jojo, sovičky jsou chudinky zatím na jedné kupě, ale už jim hrozím dohotovením.
      Hezké a pohodové dny všem doma. Jarmila

      Vymazat
  3. Milá Jarmilko,
    mne ten úklid čeká až zítra - slíbila jsem dětem, že poslední vánoční neděli ještě stromeček nechám.
    Ale kromě velkého úklidu, který jsi udělala, jsi okamžitě začala tvořit - háčkovaná šála je moc hezká :-)
    Tak se drž, a ať slouží zdraví!
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Martinko, však jsem koukala u tebe na blogu, jak jste všichni pracovali.
      A za šálu - děkuji za pochvalu.
      Martinko, zdravíčko mám, jak v létě na houpačce, ale - jak říkám - snažím se.
      Děkuji ti za návštěvu a komentář a prosím, pozdravuj pomocníčky.
      Pohodový čas a radost doma. Jarmila

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře........